Ongelma
Terveysteknologiayrityksellä oli vanha asiakirjojenhallintaratkaisu, joka ei kyennyt tuottamaan johdonmukaista ja yhtenäistä asiakasviestintää. Se ei myöskään pystynyt täyttämään terveydenhuollon järjestelmille asetettuja tietoturvavaatimuksia.
Ratkaisu
Yritys korvasi hajanaiset ja yksittäiset järjestelmät, joilla luodaan asiakirjoja ja dokumentteja, Quadient® Inspire Flex -ratkaisulla. Ratkaisun avulla voidaan suunnitella ja hallita dokumentti- ja viestintäpohjia sekä automaattisesti tuottaa viestintää, kuten asiakirjoja ja dokumentteja integraatioiden avulla käytössä olevista järjestelmistä.
Tulos
Yritys pystyy nyt hallitsemaan ja toimittamaan johdonmukaista ja luotettavaa asiakasviestintää tietoturvallisesti ja yritystä ohjaavan regulaation asettamien vaatimusten mukaisesti.
Kohdeyritys on johtava Yhdysvaltalainen terveydenhoitoalan teknologiayritys, joka yhdistää datan ja asiantuntemuksen tarjotakseen ratkaisuja terveydenhuoltojärjestelmän muutoksen nopeuttamiseksi. Yrityksen tarjoama teknologia-alusta mahdollistaa yli 15 miljardia terveydenhuollon tapahtumaa vuodessa. Kohdeyrityksen asiakkaita ovat mm. lääkärit, hammaslääkärit, apteekit, sairaalat ja laboratoriot sekä valtion ja yksityisten rahoittajien verkosto, mikä kattaa lähes neljänneksen Yhdysvaltojen väestöstä.
Tämän teknologiayrityksen asiakirjojen laatimiseen tarkoitettu alusta oli vuosien saatossa vanhentunut ja asiakirjojen luonnista oli tullut hajanaista ja työlästä. Yrityksen asiakasviestintään tarkoitettu hallintaohjelmisto (CCM-ratkaisu) oli jäänyt yrityksen muussa teknologiakehitystyössä jälkeen. Asiakasviestinnän vaatimusten kasvaessa sekä tietoturvan ja tietosuojan merkityksen lisääntyessä oltiin yrityksessä valmiita uuteen CCM-ratkaisuun, joka mahdollisti koko asiakasviestinnän hallinnan yhdellä teknologia-alustalla.
Terveydenhuoltoalalla työskentely edellyttää täsmällistä säädösten noudattamista. Yhdysvalloissa tämä pitää sisällään esimerkiksi liittovaltion asettaman valtionhallinnon tietoja ja järjestelmiä kyberuhilta suojaavan lain (Federal Information Security Modernization Act of 2014, FISMA) mukaiset tietoturvastandardit. Yrityksen vanha asiakirjojen laatimiseen tarkoitettu alusta ei pystynyt täyttämään näitä vaatimuksia. Tietoturvan varmistaminen oli näin ollen edellytyksenä uudelle CCM-ratkaisulle.
Uusi asiakasviestinnän teknologia tuo kaiken yhteen
Paikallinen teknologiakumppani laati Quadientin teknologian ympärille ratkaisun, mikä korvasi yrityksen olemassa olevat useat "suunnittelusta tulostukseen" -alustat yhdellä ratkaisulla. Tämä toi kaikki vaaditut toiminnallisuudet yhden teknologiaratkaisun alle. Täyttääkseen yrityksen laajan asiakaskunnan vaatimukset toteutettiin ratkaisussa mm. yli 70 monikielistä mallipohjaa.
Vaatimustenmukainen, turvallinen ja joustava
Sen jälkeen kun yritys uusi asiakasviestinnän alustansa on se vakuuttanut tietoturvallaan viranomaisten kanssa työskentelevät asiakkaansa.
Päivittäisen asiakasviestinnän osalta yritys pystyy nyt luomaan, hallitsemaan ja toimittamaan johdonmukaista ja luotettavaa asiakasviestintää helposti. Kaikki lähetettävän viestinnän hallinta tapahtuu yhden alustan kautta. Tämän lisäksi ratkaisun joustavien ominaisuuksien ansiosta yritys pystyy integroimaan sen muihin sisäisiin prosesseihinsa, mikä vahvistaa yrityksen roolia johtavana terveydenhoitoalan teknologiayrityksenä myös jatkossa.