Me orkestroimme
täydellisiä
automatisoituja
asiakaspolkuja

Jo vuonna 1859 toimintansa aloittanut Edita Prima on Pohjoismaiden ystävällisin teknologiayritys, joka kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa auttamalla heitä kommunikoimaan paremmin. Me orkestroimme täydellisiä automatisoituja asiakaspolkuja ystävällisemmän datan avulla.

Palvelut

Asiakaspolkujen orkestrointipalvelut

Asiakaspolkujen orkestrointi

Teemme digitaalisista asiakaspoluista ystävällisempiä ja tehokkaampia reaaliaikaista dataa hyödyntämällä. Lue lisää →

Asiakasdatan hallinta

Autamme yrityksiä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia luotettavan, fiksun ja hyödyllisen datan avulla. Lue lisää →

Digitaalinen aineistonhallinta

Teemme digitaalisten aineistojen tallentamisesta ja jakamisesta miellyttävän yksinkertaista. Lue lisää →

Paino-, tulostus- ja jakelupalvelut

Transaktiotulostaminen

Tarjoamme optimoituja tulostus, postitus- ja jakeluratkaisuja, jotka säästävät rahaa ja ympäristöä. Lue lisää →

Äänestys- ja vaalipalvelut

Digitaaliset vaalit

Järjestämme suomen luotettavimpia digitaalisia vaaleja, koska jokaisella äänellä on tässä maailmassa merkitystä. Lue lisää →

Meistä

Olemme intohimoisia, uteliaita, pelottomia ja vastuullisia huimapäitä, jotka ovat pystyneet sopeutumaan muutokseen jo yli 160 vuoden ajan.

Lue lisää ainutkertaisesta historiastamme
Palvelut

Tehostamme asiakkaidemme liiketoimintaa orkestroimalla automatisoiduista asiakaspoluista täydellisiä fiksumman datan avulla.

Lue lisää monipuolisista palveluistamme
Työt

Japanilainen Toshiba on yksi maailman suurimmista monikansallisista yhtiöistä: Kuinka tehdä sen asiakashankintaan liittyvistä poluista tehokkaampia?

Tutustu Toshiban kanssa tekemäämme työhön
Oppaat

Meistä jokainen on saman asiakaskokemuksen arvoinen

Lataa Saavutettavuusopas
Työt

S-ryhmä on suuri suomalainen yritysverkosto: Kuinka varmistaa, että 3,5 miljoonan äänioikeutetun vaalit sujuvat luotettavasti?

Tutustu S-ryhmän kanssa tekemäämme työhön
Blogi

Orkestrointi palauttaa asiakkaasi oikealle asiakaspolulle

Lue lisää
Kulttuuri

Uskomme harkitun muutoksen ja jatkuvan uusiutumisen voimaan ja ymmärrämme hyvin, että ilman innovaatioita ainutkertainenkin historia on vain menneisyyttä.

Lue lisää yrityksemme kulttuurista ja arvoista
Blogi

Monikanavainen vuoropuhelu parantaa asiakaskokemusta

Lue lisää
Työt

Kuinka auttaa pohjoismaisia pankkeja, rahoituslaitoksia ja vakuutusyhtiöitä digitaalisessa aineistonhallinnassa?

Tutustu tekemäämme työhön

Työpaikat

Tarjoamme vastuuta, vapautta, luottamusta ja mahdollisuuksia.

1859

Perustamisvuosi

63

NPS

500+

Nykyinen asiakasluku

44.9

Liikevaihto miljoonaa euroa (pro forma)

2010

Ilmastoneutraali vuodesta

80

Työntekijöitä

1 000 000+

Projekteja vuodesta 1859

Teemme tällä hetkellä yhteistyötä yli 500 erilaisen asiakkaan kanssa

Haluamme aivan ehdottomasti auttaa sinua automatisoitujen asiakaspolkujen orkestroinnissa

Lähetä viesti