Me orkestroimme
täydellisiä
automatisoituja
asiakaspolkuja
Jo vuonna 1859 toimintansa aloittanut Edita Prima on Pohjoismaiden ystävällisin teknologiayritys, joka kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa auttamalla heitä kommunikoimaan paremmin. Me orkestroimme täydellisiä automatisoituja asiakaspolkuja ystävällisemmän datan avulla.
Palvelut
Asiakaspolkujen orkestrointipalvelut
Asiakaspolkujen orkestrointi
Teemme digitaalisista asiakaspoluista ystävällisempiä ja tehokkaampia reaaliaikaista dataa hyödyntämällä. Lue lisää →
Asiakasdatan hallinta
Autamme yrityksiä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia luotettavan, fiksun ja hyödyllisen datan avulla. Lue lisää →
Digitaalinen aineistonhallinta
Teemme digitaalisten aineistojen tallentamisesta ja jakamisesta miellyttävän yksinkertaista. Lue lisää →
Paino-, tulostus- ja jakelupalvelut
Transaktiotulostaminen
Tarjoamme optimoituja tulostus, postitus- ja jakeluratkaisuja, jotka säästävät rahaa ja ympäristöä. Lue lisää →
Äänestys- ja vaalipalvelut
Digitaaliset vaalit
Järjestämme suomen luotettavimpia digitaalisia vaaleja, koska jokaisella äänellä on tässä maailmassa merkitystä. Lue lisää →
Meistä
Lue lisää ainutkertaisesta historiastamme→
Palvelut
Tehostamme asiakkaidemme liiketoimintaa orkestroimalla automatisoiduista asiakaspoluista täydellisiä fiksumman datan avulla.
Lue lisää monipuolisista palveluistamme→
Työt
Japanilainen Toshiba on yksi maailman suurimmista monikansallisista yhtiöistä: Kuinka tehdä sen asiakashankintaan liittyvistä poluista tehokkaampia?
Tutustu Toshiban kanssa tekemäämme työhön→
Oppaat
Meistä jokainen on saman asiakaskokemuksen arvoinen
Lataa Saavutettavuusopas→
Työt
S-ryhmä on suuri suomalainen yritysverkosto: Kuinka varmistaa, että 3,5 miljoonan äänioikeutetun vaalit sujuvat luotettavasti?
Tutustu S-ryhmän kanssa tekemäämme työhön→
Blogi
Orkestrointi palauttaa asiakkaasi oikealle asiakaspolulle
Lue lisää→
Kulttuuri
Uskomme harkitun muutoksen ja jatkuvan uusiutumisen voimaan ja ymmärrämme hyvin, että ilman innovaatioita ainutkertainenkin historia on vain menneisyyttä.
Lue lisää yrityksemme kulttuurista ja arvoista→
Blogi
Monikanavainen vuoropuhelu parantaa asiakaskokemusta
Lue lisää→
Työt
Kuinka auttaa pohjoismaisia pankkeja, rahoituslaitoksia ja vakuutusyhtiöitä digitaalisessa aineistonhallinnassa?
Tutustu tekemäämme työhön→
1859
Perustamisvuosi
63
NPS
500+
Nykyinen asiakasluku
44.9
Liikevaihto miljoonaa euroa (pro forma)
2010
Ilmastoneutraali vuodesta
80
Työntekijöitä
1 000 000+
Projekteja vuodesta 1859
Teemme tällä hetkellä yhteistyötä yli 500 erilaisen asiakkaan kanssa



Haluamme aivan ehdottomasti auttaa sinua automatisoitujen asiakaspolkujen orkestroinnissa
Lähetä viesti