Me orkestroimme
täydellisiä
automatisoituja
asiakaspolkuja

Jo vuonna 1859 toimintansa aloittanut Edita Prima on Pohjoismaiden ystävällisin teknologiayritys, joka kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa auttamalla heitä kommunikoimaan paremmin. Me orkestroimme täydellisiä automatisoituja asiakaspolkuja ystävällisemmän datan avulla.

Palvelut

Asiakaspolkujen orkestrointipalvelut

Asiakaspolkujen orkestrointi

Teemme digitaalisista asiakaspoluista ystävällisempiä ja tehokkaampia reaaliaikaista dataa hyödyntämällä. Lue lisää →

Asiakasdatan hallinta

Autamme yrityksiä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia luotettavan, fiksun ja hyödyllisen datan avulla. Lue lisää →

Digitaalinen aineistonhallinta

Teemme digitaalisten aineistojen tallentamisesta ja jakamisesta nautittavan yksinkertaista. Lue lisää →

Suostumuksen ja preferenssin hallinta

Muutamme yksityisyysasetus- ja tietosuojakysymykset liiketoimintaa ja brändiä vahvistavaksi kilpailueduksi. Lue lisää →

Asiakastyytyväisyyden ja kokemuksen hallinta

Käännämme negatiiviset asiakaskokemukset pitkäaikaista lojaliteettia rakentavaksi asiakasuskollisuudeksi. Lue lisää →

Paino-, tulostus- ja jakelupalvelut

Digitaalinen posti

Muutamme analogisen kommunikaation aikaa, hermoja, rahaa ja ympäristöä säästävään digitaaliseen muotoon. Lue lisää →

Transaktiotulostaminen

Teemme painotuotteista fiksumpia ja vastuullisempia tuotanto- ja jakeluprosessja optimoimalla. Lue lisää →

Äänestys- ja vaalipalvelut

Digitaaliset vaalit

Järjestämme suomen luotettavimpia digitaalisia vaaleja, koska jokaisella äänellä on tässä maailmassa merkitystä. Lue lisää →

Meistä

Olemme intohimoisia, uteliaita, pelottomia ja vastuullisia huimapäitä, jotka ovat pystyneet sopeutumaan muutokseen jo yli 160 vuoden ajan.

Lue lisää ainutkertaisesta historiastamme
Palvelut

Tehostamme asiakkaidemme liiketoimintaa orkestroimalla automatisoiduista asiakaspoluista täydellisiä fiksumman datan avulla.

Lue lisää monipuolisista palveluistamme
Työt

Japanilainen Toshiba on yksi maailman suurimmista monikansallisista yhtiöistä: Kuinka tehdä sen asiakashankintaan liittyvistä poluista tehokkaampia?

Tutustu Toshiban kanssa tekemäämme työhön
Blogi

10-vaiheinen suostumuksenhallinta strategia

Lue lisää
Työt

S-ryhmä on suuri suomalainen yritysverkosto: Kuinka varmistaa, että 3,5 miljoonan äänioikeutetun vaalit sujuvat luotettavasti?

Tutustu S-ryhmän kanssa tekemäämme työhön
Blogi

Orkestrointi auttaa asiakastasi palaamaan oikealle polulle

Lue lisää
Kulttuuri

Uskomme harkitun muutoksen ja jatkuvan uusiutumisen voimaan ja ymmärrämme hyvin, että ilman innovaatioita ainutkertainenkin historia on vain menneisyyttä.

Lue lisää yrityksemme kulttuurista ja arvoista
Blogi

Digitaaliset ratkaisut vaalien toteuttamisen tukena

Lue lisää
Työt

Kuinka auttaa pohjoismaisia pankkeja, rahoituslaitoksia ja vakuutusyhtiöitä digitaalisessa aineistonhallinnassa?

Tutustu tekemäämme työhön

Työpaikat

Tarjoamme vastuuta, vapautta, luottamusta ja mahdollisuuksia.

1859

Perustamisvuosi

50

NPS

500+

Nykyinen asiakasluku

32.2

Liikevaihto miljoonaa euroa

2010

Ilmastoneutraali vuodesta

80

Työntekijöitä

1 000 000+

Projekteja vuodesta 1859

Teemme tällä hetkellä yhteistyötä yli 500 erilaisen asiakkaan kanssa

Haluamme aivan ehdottomasti auttaa sinua automatisoitujen asiakaspolkujen orkestroinnissa

Lähetä viesti