Me orkestroimme
täydellisiä
automatisoituja
asiakaspolkuja
Jo vuonna 1859 toimintansa aloittanut Edita Prima on Pohjoismaiden ystävällisin teknologiayritys, joka kehittää asiakkaidensa liiketoimintaa auttamalla heitä kommunikoimaan paremmin. Me orkestroimme täydellisiä automatisoituja asiakaspolkuja ystävällisemmän datan avulla.
Palvelut
Asiakaspolkujen orkestrointipalvelut
Asiakaspolkujen orkestrointi
Teemme digitaalisista asiakaspoluista ystävällisempiä ja tehokkaampia reaaliaikaista dataa hyödyntämällä. Lue lisää →
Asiakasdatan hallinta
Autamme yrityksiä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia luotettavan, fiksun ja hyödyllisen datan avulla. Lue lisää →
Digitaalinen aineistonhallinta
Teemme digitaalisten aineistojen tallentamisesta ja jakamisesta nautittavan yksinkertaista. Lue lisää →
Suostumuksen ja preferenssin hallinta
Muutamme yksityisyysasetus- ja tietosuojakysymykset liiketoimintaa ja brändiä vahvistavaksi kilpailueduksi. Lue lisää →
Asiakastyytyväisyyden ja kokemuksen hallinta
Käännämme negatiiviset asiakaskokemukset pitkäaikaista lojaliteettia rakentavaksi asiakasuskollisuudeksi. Lue lisää →
Paino-, tulostus- ja jakelupalvelut
Digitaalinen posti
Muutamme analogisen kommunikaation aikaa, hermoja, rahaa ja ympäristöä säästävään digitaaliseen muotoon. Lue lisää →
Transaktiotulostaminen
Teemme painotuotteista fiksumpia ja vastuullisempia tuotanto- ja jakeluprosessja optimoimalla. Lue lisää →
Datapohjaisen sisällön ja jakelun konsultointi
Tarjoamme optimoituja taitto-, painatus-, postitus- ja jakeluratkaisuja, jotka säästävät rahaa ja ympäristöä. Lue lisää →
Äänestys- ja vaalipalvelut
Digitaaliset vaalit
Järjestämme suomen luotettavimpia digitaalisia vaaleja, koska jokaisella äänellä on tässä maailmassa merkitystä. Lue lisää →
Tehostamme asiakkaidemme liiketoimintaa orkestroimalla automatisoiduista asiakaspoluista täydellisiä fiksumman datan avulla.
Japanilainen Toshiba on yksi maailman suurimmista monikansallisista yhtiöistä: Kuinka tehdä sen asiakashankintaan liittyvistä poluista tehokkaampia?
Edita Primalle on myönnetty tietoturvallisuuden hallintajärjestelmän ISO/IEC 27001:2013 - sertifikaatti
S-ryhmä on suuri suomalainen yritysverkosto: Kuinka varmistaa, että 3,5 miljoonan äänioikeutetun vaalit sujuvat luotettavasti?
3 syytä, miksi yrityksesi ei kannata investoida asiakaspolkujen orkestrointiin juuri nyt - ja suositukseni syiden ohittamiseen
Uskomme harkitun muutoksen ja jatkuvan uusiutumisen voimaan ja ymmärrämme hyvin, että ilman innovaatioita ainutkertainenkin historia on vain menneisyyttä.
Orkestrointi palauttaa asiakkaasi oikealle asiakaspolulle
Kuinka auttaa pohjoismaisia pankkeja, rahoituslaitoksia ja vakuutusyhtiöitä digitaalisessa aineistonhallinnassa?
1859
Perustamisvuosi
50
NPS
500+
Nykyinen asiakasluku
43.5
Liikevaihto miljoonaa euroa (pro forma)
2010
Ilmastoneutraali vuodesta
80
Työntekijöitä
1 000 000+
Projekteja vuodesta 1859
Teemme tällä hetkellä yhteistyötä yli 500 erilaisen asiakkaan kanssa


