Uutiset

Kirjoittaja: Kati Budén / Marketing Communication Manager
Julkaisupäivä: 2024-10-29

Edita Priman ja Kivran yhteistyö laajenee kuluttajille lähetettäviin kertakirjeisiin - asiakkaat on helpompi saavuttaa ympäristöystävällisen digipostin välityksellä

Jaa:

Editan Priman ja digipostipalvelu Kivran yhteistyö laajenee koskemaan kaikkia kirje- ja postityyppejä. Yhteistyön laajennuksen myötä yritysasiakkaat voivat Edita Priman kautta lähettää myös erillispostia digitaalisesti Kivran kautta, kuten erilaisia tiedotteita hinta- tai ehtomuutoksista. Digipostina lähetettynä kirje saavuttaa kuluttajan nopeasti, ekologisesti ja turvallisesti.

Digipostin käyttö on luotettavuuden lisäksi ympäristöystävällistä, sillä se vähentää paperin tuotannosta ja paperipostin kuljetuksesta syntyviä päästöjä. Viime vuonna lukuisat yritykset tekivät erillispostituksia Edita Priman kautta, mikä tarkoittaa suurta määrää paperikirjeitä. Lisäksi postin lähettäminen digitaalisesti paperipostin sijaan on edullisempaa, jolloin voidaan saavuttaa niin taloudellisia kuin ympäristönkin kannalta positiivisia vaikutuksia.

Kaikki posti helposti ja vastuullisesti koottuna digitaalisesti yhteen turvalliseen paikkaan

Kivran ja digipostin avulla yritysten on helpompaa tavoittaa asiakkaat, mikä parantaa yleistä asiakaskokemusta ja dokumenttien hallintaa. Nyt kaikki tarvittavat kirjeet laskuista muihin posteihin voi vastaanottaa samaan paikkaan sähköisesti, jolloin asioiden hoito helpottuu ja tarvittavat samaan aihepiiriin liittyvät dokumentit on helppo löytää. Digiposti on vastuullinen ja turvallinen tapa viestiä.

“On hienoa, että yhteistyömme Edita Priman kanssa laajenee. Uudistuksen myötä Kivran käyttäjät hyötyvät siitä, että kaiken postin voi vastaanottaa samaan paikkaan. Lisäksi yhdessä Edita Priman kanssa autamme postia lähettäviä yrityksiä saavuttamaan kustannussäästöjä vähentämällä paperipostin määrää”, Kim Alen Kivralta toteaa.

“Olemme iloisia, että pystymme yhdessä Kivran kanssa tarjoamaan yhä useammalle asiakkaalle vaihtoehtoisen kanavan postin lähettämiseen. Palveluitamme kehittämällä haluamme auttaa asiakkaitamme digitalisoimaan ja tehostamaan asiakasviestintäänsä”, Pekka Ollikainen Edita Primasta toteaa.

Edita Prima Oy

Yrityksen asiakasviestintä vaatii onnistuakseen ammattitaitoa ja turvallisia teknologiaratkaisuja. Edita Prima mahdollistaa tehokkaan ja luotettavan viestinnän modernin teknologian, tuotannon ja asiantuntijoiden avulla.

www.editaprima.fi

Kivra

Kivra on digipostipalvelu, joka kokoaa kuluttajien tärkeät dokumentit turvallisesti ja saavutettavasti samaan paikkaan, vahvan tunnistautumisen taakse. Palvelua käyttää digipostin toimittamiseen asiakkailleen Suomessa jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota, kuntaa ja hyvinvointialuetta, kaikilta toimialoilta sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta. Kivra on saapunut Suomeen Ruotsista vuonna 2020, jossa palvelua arjen dokumenttien hallintaan käyttää jo yli 6 miljoonaa ruotsalaista. Kivra rakentaa Suomeen yhdessä kumppaniverkoston kanssa turvallista, kestävää ja helppokäyttöistä digipostia. www.Kivra.fi

www.kivra.fi

Kommentit ovat erittäin tervetulleita ja arvostettuja