Digitaalinen aineistonhallinta

Teemme digitaalisten aineistojen tallentamisesta ja jakamisesta nautittavan yksinkertaista

Harva työhön liittyvä asia turhauttaa enemmän kuin kadonneiden brändiaineistojen loputon ja usein tulokseton etsiminen. Digitaalisten aineistonhallintapalveluidemme ansiosta jopa tylsimpien dokumenttien ja asiakirjojen tallentaminen, editoiminen ja jakaminen muuttuu yrityksessäsi nopeaksi, helpoksi ja yksinkertaiseksi.

”Edita Prima on rakentanut meille digitaalisen aineistonhallintapalvelun, josta löytyy asiakasmateriaalimme lomakkeista vakuutusehtoihin kaikkine versioineen. Palvelun kautta hoituu kaikki taittotyön tilaamisesta sähköiseen julkaisemiseen. Kun asiakkaamme avaa netissä vaikkapa tuoteselosteen tai verkkopankissaan vakuutusehdot, hänkin itse asiassa käyttää Edita Priman DAM-palvelua.”

Irma Joutsimies

Asiantuntija, LähiTapiola

DAM-palvelumme selkeyttää aineistonhallintaa ja oikeuksien hallinnointia

Valtaosa meistä arvostaa hyvin suunniteltuja työpäiviä, jossa työhön vain epäsuoraan liittyviä jatkuvia keskeytyksiä tulee mahdollisimman vähän. Myös eri osastojen välinen aineistojen jakaminen voisi monessa yrityksessä epäilemättä olla nykyistä sujuvampaa. Digitaalisten aineistonhallintapalveluidemme ansiosta aineistojen uusimmat versiot ovat aina selkeästi kaikkien saatavilla ja käyttöoikeuksien määritteleminen sekä jakaminen on nopeaa ja yksinkertaista. Metatietoja ja tunnisteita hyödyntävät DAM-palvelut ovat ratkaisevan merkityksellinen osa modernia digimarkkinointia. Samalla ne tekevät työstä kokonaisuutena sujuvampaa, nostavat tehokkuutta ja parantavat viihtyvyyttä.

DAM-palvelumme ovat käytettävissä milloin tahansa ja mistä tahansa

Yhä suurempi osa digimarkkinoinnista perustuu erilaisten kosketuspisteiden hyödyntämiseen, mikä luo koko ajan kasvavaa tarvetta hyvin suunnitellulle, koordinoidulle ja personoidulle sisällön tuottamiselle ja tallennukselle. Uusinta teknologiaa hyödyntävän DAM-palvelumme ansiosta myös reaaliajassa tapahtuva personoitu monikanavamarkkinointi on entistä tehokkaampaa. DAM-palvelut helpottavat myös yrityksen oman brändin yhtenäistä ja johdonmukaista näkymistä viestinnässä ja kampanjoissa. Nopea, tehokas ja joustava aineistonhallinta on elintärkeää erityisesti silloin, kun dokumentit ja asiakirjat sisältävät useita eri yleisöille, markkinoille ja kielialueille suunnattuja versioita. DAM-palvelumme ovat käytettävissä milloin tahansa ja mistä tahansa kaikilla yleisimmillä verkkolaitteilla. Ajastettu julkaisu -ominaisuus helpottaa suurienkin kokonaisuuksien suunnittelua, toteutusta ja hallintaa ratkaisevasti.

DAM-palveluidemme ansiosta

  • Hallinnoit koko brändiaineistojasi helposti, nopeasti, keskitetysti ja turvallisesti

  • Pääset käsiksi aineistoosi milloin tahansa, mistä tahansa ja millä tahansa laitteella

  • Luot ja editoit uutta brändisisältöä yhteistyössä tiimisi kanssa myös etänä

  • Hyödynnät nopeaa ja pitkälle kehitettyä hakutoimintatyökaluamme

  • Muokkaat kuvatiedostojen resoluutiota kätevästi ja nopeasti

  • Säästät työntekijöidesi aikaa, hermoja ja työtunteja

  • Julkaiset ja jaat uutta sisältöä asiakkaillesi paikasta ja ajankohdasta riippumatta

  • Yksinkertaistat kuvatiedostojen käsittelyä koska yksi versio riittää jatkossa kaikkeen

  • Hyödynnät ajastusominaisuutta kampanjoiden suunnittelussa ja hallinnassa Varmistat että asiakkaillesi välittyvä brändikokemus on yhtenäinen

  • Parannat työntekijöidesi tehokkuutta sekä suunnittelu- että toteutusvaiheessa

  • Voit olla absoluuttisen varma, että kaikki sisältösi on koko ajan turvassa

Haluamme aivan ehdottomasti auttaa sinua digitaalisessa aineistonhallinnassa

Lähetä viesti