Asiakasviestinnän teknologia
Toteuta
asiakasviestintä tehokkaasti
Asiakasviestinnän teknologian avulla yrityksesi asiakasdokumentit ja -viestit luodaan, lähetetään sekä hallitaan tehokkaasti ja turvallisesti. Varmistat, että liiketoimintakriittinen asiakasviestintä saavuttaa asiakkaasi oikea-aikaisesti ja saavutettavuusdirektiivin täyttäen. Oikean teknologian ja paikallisten asiantuntijoidemme avulla säästät tiimisi työaikaa, nopeutat prosessia ja saavutat kustannussäästöjä.
Asiakasviestinnän hallinta yhdellä teknologia-alustalla
Palvelumme mahdollistaa asiakasviestinnän tuottamisen keskitetysti yhdellä teknologia-alustalla. Modernin teknologian avulla datakäsittely ja viestien generointi voidaan automatisoida. Tämän ansiosta asiakasviestintä saadaan personoituna ja oikea-aikaisesti eri kanaviin. Teknologiapalvelumme varmistaa myös viestinnän vaatimustenmukaisuuden, mikä monessa liiketoiminnassa on olennaisen tärkeää.
Markkinoiden johtava Quadient Inspire -teknologia
Keskitetyn CCM-teknologian avulla kaikkea yrityksen asiakasviestintää voidaan hallinnoida yhdessä paikassa. Brändi-ilmeen mukainen, oikea-aikainen ja asiakaskohtaisesti personoitu ja oikeassa kanavassa toteutettu viestintä parantaa brändimielikuvaa, lisää asiakasuskollisuutta ja tukee liiketoiminnan kasvua.
Käytämme CCM-palvelussamme Quadient-teknologiaa ja olemme tämän kansainvälisen ohjelmistoyrityksen Gold-tason Experience Partner. Quadient on esimerkiksi Gartnerin ja IDC:n raporteissa todettu alan johtavaksi toimijaksi, jonka teknologian etuina tunnistetaan muun muassa hyvä integroitavuus taustajärjestelmiin, dokumenttipohjien nopea muokattavuus sekä vahva suorituskyky. CCM-ohjelmisto on saatavana sekä SaaS- että OnPrem-toteutuksena.
Lue lisää teknologiasta ja sen eduista.
Oikein suunnitellulla asiakasviestinnän automatisoinnilla ja hallinnalla voidaan tukea liiketoiminnan kasvua lisäämällä tehokkuutta, vähentämällä virheitä, tuottamalla kohdennetumpaa viestintää sekä parantamalla asiakastyytyväisyyttä.