Asiakasviestinnän hallinta
Parannamme asiakaskokemusta, lisäämme asiakasuskollisuutta ja tehostamme liiketoimintaprosesseja
Asiakasviestinnän hallinnan (Customer Communication Management eli CCM) avulla autamme yrityksiä luomaan, ylläpitämään ja jakamaan heidän asiakkaidensa palveluun tarvittavat sisällöt ja dokumentit. Asiakasviestintä on sisällöltään usein liiketoimintakriittistä, kuten laskuja, sopimusehtoja ja markkinointiviestintää.
Asiakasviestinnän hallinta yhdellä teknologia-alustalla
Palvelumme mahdollistaa asiakasviestinnän tuottamisen keskitetysti yhdellä teknologia-alustalla. Modernin teknologian avulla datakäsittely ja viestien generointi voidaan automatisoida. Tämän ansiosta asiakasviestintä saadaan personoituna ja oikea-aikaisesti eri kanaviin. Teknologiapalvelumme varmistaa myös viestinnän vaatimustenmukaisuuden, mikä monessa liiketoiminnassa on olennaisen tärkeää.

Markkinoiden johtava Quadient Inspire -teknologia
Keskitetyn CCM-teknologian avulla kaikkea yrityksen asiakasviestintää voidaan hallinnoida yhdessä paikassa. Brändi-ilmeen mukainen, oikea-aikainen ja asiakaskohtaisesti personoitu ja oikeassa kanavassa toteutettu viestintä parantaa brändimielikuvaa, lisää asiakasuskollisuutta ja tukee liiketoiminnan kasvua.
Käytämme CCM-palvelussamme Quadient-teknologiaa ja olemme tämän kansainvälisen ohjelmistoyrityksen Gold-tason Experience Partner. Quadient on esimerkiksi Gartnerin ja IDC:n raporteissa todettu alan johtavaksi toimijaksi, jonka teknologian etuina tunnistetaan muun muassa hyvä integroitavuus taustajärjestelmiin, dokumenttipohjien nopea muokattavuus sekä vahva suorituskyky. CCM-ohjelmisto on saatavana sekä SaaS- että OnPrem-toteutuksena.
Lue lisää teknologiasta ja sen eduista.
Oikein suunnitellulla asiakasviestinnän automatisoinnilla ja hallinnalla voidaan tukea liiketoiminnan kasvua lisäämällä tehokkuutta, vähentämällä virheitä, tuottamalla kohdennetumpaa viestintää sekä parantamalla asiakastyytyväisyyttä.