Asiakasdatan hallinta
Autamme yrityksiä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia luotettavan, fiksun ja hyödyllisen datan avulla
Nykymaailmaa hallitsevat kuluttajat. Yritysten ja brändien sijasta valta on siirtynyt arvoistaan välittäville asiakkaille, joita on kuunneltava ja joiden toiveisiin ja vaatimuksiin on pystyttävä reagoimaan nopeasti ja avoimesti. Asiakasdatan hallintapalvelumme mahdollistavat yrityksellesi modernit monikanavaiset asiakaskokemukset, tarvittavat suositusprosessit ja pitkälle personoidun asiakaskommunikaation.
”Isännöintiyritysten avuksi rakennnettu digitaalinen viestintäjärjestelmä säästää työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka A4-nivaska.”
Kirsi Salo
Viestintäpäällikkö, Suomen Isännöintiliitto
Tarjoamme tehokkaita työkaluja datan keräämiseen, analysointiin ja hyödyntämiseen
Asiakkailla on isoja odotuksia paitsi brändejä ja tuotteita, niin myös käyttäjille suunnattuja ostokokemuksia ja muita digitaalisia palveluita kohtaan. Kuluttajilla on myös mielipiteitä, arvoja, vaikutusvaltaa ja vaihtoehtoja. Jos asiakkaat ovat johonkin tyytymättömiä, he äänestävät herkästi ostokäyttäytymisellään ja etsivät parempia tuotteita, palveluita ja arvoja muualta. Siksi ensiluokkaisten ja pitkälle personoitujen asiakaskokemusten tarjoaminen on nyt tärkeämpää kuin koskaan aikaisemmin. Viimeisimpiä teknologisia ratkaisuja hyödyntävien asiakasdatapalveluidemme avulla strategioiden käyttöön ottaminen on nopeaa, yksinkertaista ja tehokasta. Tarjoamme helppokäyttöisen asiakasprofiilinäkymän sisältäviä työkaluja asiakaspolkujesi data-analyyseistä ja suunnittelusta maturity curve -vaiheen käyttöönottoon, optimointiin, jälkianalyysiin ja kohdennettujen viestien lähettämiseen. Keräämme, yhdistämme, jäsennämme ja hyödynnämme datan puolestasi.

5 erinomaista syytä käyttää Edita Priman asiakasdatan hallintapalveluita
1. Toimiva asiakasprofiilinäkymä nopeuttaa datan analysointia
Asiakasdataratkaisumme pystyy keräämään dataa useista eri lähteistä samanaikaisesti ja yhdistämään ne yhdeksi helppokäyttöiseksi kaikissa laitteissa ja kanavissa toimivaksi asiakasprofiilinäkymäksi.
2. Palvelumme muuttaa datan hyödylliseksi ja tasa-arvoiseksi
Tarkan datan arvoa ei voi nykymaailmassa ylikorostaa. Niin tuotekehitys, strategiatyö kuin viestintä ja markkinointikin perustuu luotettavaan dataan. Datan on oltava helposti saavutettavissa niille, joilla sen käsittelyyn on lupa. Helppokäyttöinen asiakasdataratkaisumme tekee datasta hyödyllisen ja tasa-arvoisen.
3. Ketteryys johtaa parempiin asiakaskokemuksiin
Asiakasdataratkaisujemme ansiosta kuluttajien ostokäyttäytymistä voidaan analysoida tehokkaammin. Ketterät ratkaisumme mahdollistavat myös datan keräämisen samanaikaisesti useista eri lähteistä, joka auttaa luomaan parempia asiakaskokemuksia ja tehokkaampia markkinointikampanjoita.
4. Palvelumme säästää rahan lisäksi myös aikaa ja hermoja
Uusien työkalujen asentaminen ja päivittäminen voi olla turhauttavaa ja aikaa vievää hommaa. Joustavat asiakasdataratkaisumme minimoivat niiden käyttöönottoon kuluvan ajan, jolloin säästyy sekä hermoja, työtunteja että rahaa. Kaikki liiketoimintasäännöt ja asiakasryhmät on määritetty keskitetysti yhteen paikkaan ja näitä voidaan hyödyntää useisiin eri viestinnän tarpeisiin, mikä vähentää myös asiakasdatan kopioimisen tarvetta.
5. Kukaan ei halua enää katsella huonosti kohdennettuja mainoksia
Elämme valtavan digitaalisen yltäkylläisyyden keskellä. Erilaisia laitteita, kanavia ja alustoja on tarjolla enemmän kuin koskaan ihmiskunnan historiassa. Samalla kuluttajien odotukset ja vaatimukset digitaalisia palveluita kohtaan ovat nousseet ennennäkemättömän korkealle tasolle. Tämä koskee myös kohdennettua mainontaa, sillä harva meistä haluaa enää katsella alennusmainosta tuotteesta, jonka on vasta minuuttia aikaisemmin ostanut verkkokaupasta täydellä hinnalla. Asiakasdataratkaisujemme ansiosta pystyt tarjoamaan asiakkaillesi entistä fiksumpia mainoksia ja lähettämään heille tarkasti kohdennettuja viestejä. Tämä johtaa parempiin käyttäjäkokemuksiin.
Asiakasdatan hallintapalveluidemme ansiosta
Hyödyt selkeistä valikoista ja asiakasprofiilinäkymistä
Yhdistelet eri lähteistä kerättyä dataa helposti jaettaviksi 360°profiileiksi
Kohdennat reaaliaikaisia viestejä tehokkaasti eri asiakasryhmille
Tarkastelet dataa yksinkertaisen käyttöliittymän kautta
Kohdennat asiakasviestejä entistä tehokkaammin
Luot automatisoituja ja tarkemmin personoituja asiakaspolkuja
Viestit asiakkaidesi kanssa fiksummin kaikissa kanavissa
Hyödynnät pitkälle kehitettyjä analyysityökalujamme